×
16-10-2024

Verlenging! Vul t/m 21 oktober (volledig anoniem) de enquête woon-werkverkeer in!

Sevagram heeft, net als alle andere werkgevers met meer dan 100 medewerkers, een registratieverplichting voor de gereden kilometers voor woon-werkverkeer, zakelijke kilometers en welk vervoermiddel hiervoor wordt gebruikt. Deze gegevens dient Sevagram één keer per jaar door te geven aan de Rijksdienst voor Ondernemingen.

Hieronder kun je lezen hoe Sevagram dit gaat uitvoeren met een zeer minimale administratieve last.

Registratie kilometers woon-werkverkeer via een korte enquête
Voor dit deel werkt Sevagram samen met Zuid-Limburg Bereikbaar (ZLB). ZLB heeft een korte enquête ontwikkeld op basis waarvan ZLB de gereden kilometers woon-werkverkeer kan berekenen en met welke vervoermiddelen deze kilometers worden gereden. Deze enquête wordt één keer per jaar houden. De eerste keer is van 1 tot en met 21 oktober 2024. Deelname aan deze enquête is volledig anoniem. ZLB heeft alleen een lijst met Sevagram locaties ontvangen. De gevraagde postcode wordt alleen gebruikt om de afstand te berekenen.

Aan het begin van de enquête kun je aangeven op welke locatie je werkzaam bent. Indien je op meerdere locaties werkzaam bent, kies dan de locatie waar je de meeste uren werkt.

Het is van belang dat zo veel mogelijk medewerkers de enquête invullen zodat we, met een minimale administratieve last, kunnen voldoen aan de registratieverplichting.


Let op: Vul je de enquête in op een mobiele telefoon? Hier staan de vragen over 'thuiswerken' onder elkaar; deze moeten beide beantwoord worden!
 

Via onderstaande link of de QR-code ga je rechtstreeks naar de enquête.

De link naar de 1-minuut enquête:  Minuutenquête


Zakelijke gereden kilometers
Binnenkort dienen de zakelijke gereden kilometers te worden gedeclareerd via de YouForce app. Niet alleen is het declareren via deze app zeer gebruiksvriendelijk, het is ook zo ingericht dat moet worden aangegeven welk vervoermiddel is gebruikt. Meer informatie over de nieuwe manier van declareren en met ingang van welke datum dit wordt ingevoerd volgt op een later moment via de Sevaflits.


Meer informatie
Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met het HR Servicecentrum. Te bereiken via peno.administratie@sevagram.nl of via 088-9912145.
 

Alvast dankjewel voor het invullen.

 ​​​​
​Met vriendelijke groet,

Antoinette Ten Haaff
Teammanager Recruitment & HR Servicecentrum

0900 777 4 777

+