Wij willen graag dat het contact met u prettig is. Het is fijn als u tevreden bent over de zorg- en dienstverlening van Sevagram. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Dat kan gaan over de zorg die wij geven, de manier waarop wij met u praten of omgaan, of hoe wij dingen regelen.
Heeft u vragen, twijfels of klachten? Laat het ons weten!
Samen zoeken we naar een oplossing. Zo kunnen wij onze kwaliteit van zorg beter maken.
Vaak is een gesprek met de medewerker, teammanager of klantkenner al voldoende om het probleem op te lossen. Sevagram is een open organisatie en stelt het op prijs als u zaken bespreekbaar maakt. Vaak is dat al een goede stap om samen tot een oplossing te komen.
Als dit niet het geval is, of u vindt het lastig om dit gesprek aan te gaan dan bestaan de volgende mogelijkheden om uw ongenoegen bespreekbaar te maken:
Contact met de Cliëntvertrouwenspersoon (CVP)
Elke Sevagram locatie heeft een Cliëntvertrouwenspersoon (CVP). De CVP is regelmatig op de locatie aanwezig. U kunt bij de CVP terecht voor een vertrouwelijk gesprek. De CVP biedt een luisterend oor, geeft informatie en kan u begeleiden bij het bespreekbaar maken uw klacht of eventueel doorverwijzen naar de Klachtenfunctionaris.
>> Ga naar de CVP als u vragen hebt, twijfelt of eerst vertrouwelijk wilt praten.
De gegevens van de CVP zijn op de locaties beschikbaar maar staan ook op onze website. Op de website kunt u deze vinden onder: Onze Locaties. Onderaan de pagina vindt u de gegevens van de CVP.
Contact met de Klachtenfunctionaris
De Klachtenfunctionaris kan als bemiddelaar optreden als het niet lukt om met de betrokken medewerker of de teammanager tot een oplossing te komen. Of als u de klacht niet met direct betrokkenen wilt bespreken. De Klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig. De Klachtenfunctionaris luistert naar u en naar Sevagram, geeft advies en probeert samen een oplossing te vinden.
De Klachtenfunctionaris zal al het mogelijke doen om samen met u tot een goede oplossing te komen.
Lukt dat niet dan kan de Klachtenfunctionaris u helpen bij het indienen van een klacht via het Klachtenloket.
>> Ga naar de Klachtenfunctionaris als u een klacht wilt bespreken en bemiddeling nodig hebt.
De Klachtenfunctionaris is Jos van Lier.
Lees hier zijn verhaal:
U kunt de Klachtenfunctionaris op drie manieren bereiken:
E-mail: klachtenfunctionaris@sevagram.nl
Mobiele telefoon: 06 - 51327362 (bereikbaar tijdens kantooruren)
Terugbelformulier: wilt u graag een terugbelverzoek achterlaten, dan kan dit door het bel me terug formulier in te vullen. De Klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op.