Henri Dunantstraat 3
6419PB Heerlen
0900 777 4 777
servicebureau@sevagram.nl
Druppelaanpassingen, naambadges, kluisjes en veel gestelde vragen
Druppels
Ga je locatie overstijgend werken en moet er 1 of meerdere locaties worden toegevoegd aan jouw bestaande druppel of is toegang nodig tot medicijnkast/noodkast, vraag dan jouw teammanager/ leidinggevende om hiervoor een Topdeskmelding aan te maken, met jouw naam en de desbetreffende locaties. *
*Dit geldt niet voor nieuwe medewerkers die een nieuwe druppel ontvangen; hier zijn de juiste werklocaties en/of toegang tot medicijnkast/noodkast al bij indiensttreding doorgegeven door jouw teammanager/ leidinggevende.
Moet je bij het inrijden van een Sevagram-parkeerterrein met slagboom steeds opnieuw jouw druppel aanbieden (terwijl je met dezelfde auto het terrein oprijdt)? Dan kan het zijn, dat jouw druppel mogelijk opnieuw geprogrammeerd moet worden. Maak hiervan zelf een Topdeskmelding met jouw naam en kenteken, zodat dit hersteld wordt.
Naambadges
Bestaande naambadge kapot of kwijt? Stuur zelf een email, ovv voornaam, achternaam, functie, personeelsnummer en eventueel locatie, naar naambadges@sevagram.nl
Naambadgewijziging (bijvoorbeeld andere functiebenaming): Vraag jouw teammanager/ leidinggevende een email te sturen, ovv voornaam, achternaam, functie, personeelsnummer en eventueel locatie, naar naambadges@sevagram.nl
Kluisje/ locker Dienstencentrum
Werk je in het Dienstencentrum en heb je een kluisje nodig of gebruik je jouw kluisje niet meer? Dan kun je hiervan zelf een Topdeskmelding aanmaken.
Gebruik in Topdesk de button “veel gestelde vragen” of vul een “steekwoord” in
Wist je dat je in het Selfserviceportaal van Topdesk steeds vaker het antwoord vindt op veel gestelde vragen met betrekking tot allerlei facilitaire zaken of inlogissues bij bijvoorbeeld email, SDB of ONS Nedap? Ga naar de button “veel gestelde vragen” of vul een steekwoord in!
Interessant voor jou
Alle nieuwsberichten0900 777 4 777